På opfordring fra flere af jer, har vi oprettet et forum på facebook, hvor I som lejere kan kommunikere med hinanden og dele nyheder internt. Vi fastholder vores hjemmeside og nyhedsbrev som de primære nyhedskanaler fra os, og facebook vil blot være supplement, og mest til jeres brug.
I nyhedsbrevet fra juni opfordrede vi til at dele billeder af hvordan I fejrer EM i BUEN, og disse billeder vil vi fortsat gerne se – Vi udvælger herefter nogle som vil blive belønnet med guld (naturligvis) for indsatsen.
Del jeres billeder og følg ejendommen BUEN på facebook via dette link https://www.facebook.com/www.ejendommenbuen.dk
Eller via QR:
